• Renatas Parojus

Kadangi žmonės vėl grįžo/grįžta prie realių apsipirkimų, svarbu nepamiršti, kad lauko video reklama skirta ne tik prekės ženklo žinomumo didinimui. Ji taip pat gali paskatinti vartotojų aktyvumą realiame pasaulyje.

Remiantis Harriso ataskaita, 27% žmonių teigia, kad lauko video reklama juos informavo apie naujus/esamus verslus jų mieste, o 20% iš jų sako, kad lauko reklama turėjo įtakos jų sprendimui pirkti produktą ar paslaugą. Be to, nauja WARC / „Posterscope“ ataskaita, kurioje buvo analizuojamos lauko reklamos kampanijos per paskutinius 5 metus nuo 2015–2020 m., parodė, kad lauko reklama daro didelę įtaką pirkėjų srautui ir pardavimams fizinėse parduotuvėse. Tyrimo duomenimis, vartotojai, matantys lauko reklamą, yra:


46% labiau linkę apsilankyti parduotuvėje.

28% didesnė tikimybė, kad pirks parduotuvėje.


Tačiau tik tuo lauko video reklamos įtaka nesibaigia.


Lauko reklama taip pat skatina vartotojų veiklą internete.


Visi žinome, kad pandemija (tikriausiai ilgam) pakeitė mūsų pirkimo įpročius. Būtinybė pirkti internete, tuomet, kai galiojo draudimai lankytis fizinėse parduotuvėse, paskatino daug daugiau žmonių nei įprastai apsipirkinėti internetu. Aptarkime, kaip lauko reklama skatina vartotojų aktyvumą internete.


Lauko reklama taip pat puikiai veikia kartu su kitais media kanalais, didindama jų poveikį. Tas pats WARC / Posterscope tyrimas parodė, kad vartotojai, matantys lauko video reklamą, yra:


53% labiau linkę ieškoti prekės ženklo internete.

56% didesnė tikimybė, kad pirks internetu.


Tai atitinka ankstesnius tyrimus, kurie parodė, kad lauko video reklama lenkia kitus žiniasklaidos kanalus, skatindama pirkimą internete beveik 4: 1. Tai taip pat patvirtina 2019 m. „Facebook“ atliktas tyrimas apie lauko reklamos ir „Facebook“ skelbimų derinimo efektyvumą. Jų rezultatai parodė, kad „Facebook“, ir lauko video reklamos naudojimas (rodant tą pačią žinutę, laikantis to paties dizaino) buvo geriausias - bendras poveikis pasirodė esąs 13% efektyvesnis nei tikėtasi.




O kaip jūsų prekės ženklas naudos lauko reklamą, kad paskatintų vartotojų elgseną?


Susisiekite su Piksel, kad sužinotumėte daugiau apie tai, kaip pasiekti norimą auditoriją ir paskatinti juos apsipirkti, tiek internete, tiek realiame pasaulyje.

  • Renatas Parojus

Keli faktoriai formuosiantys lauko reklamą.

Atėjo laikas pakalbėti apie tendencijas. Nors, spėlioti tokiu metu, kai visas pasaulis skendi nežinioje, o didžioji dalis jo yra sukaustyta įvairiausių griežtumų ribojimais, atrodo nelabai logiška.


Šiaip ar taip. Kad ir kas atsitiko praeitais, išbandymų kupinais metais, tai buvo puikus kantrybės išbandymas. Pandemijai nuspaudus stabdžių pedalą, teko stabtelėti ir mums. Didžioji dalis agentūrinių klientų stabdė savo reklamos kampanijas viena po kitos. Eterį bandėme užpildyti (kaip ir visi lauko reklamos žaidėjai) COVID žinutėmis ir padėkomis medikams ar remdami įvairiausias paramos iniciatyvas.


Bet, net ir tokiu momentu, Piksel visgi matė šviesą tunelio gale ir turėjo galimybę permąstyti kaip atrodys skaitmeninė lauko reklama po pandemijos. Galbūt nepateiksime jokių didelių įžvalgų, tačiau nubrėšime kertines jėgas, kurios praėjusiais metais vertė skaitmeninę lauko reklamą rusenti ir laukti progos įsiliepsnoti, vos tik viskas stos į normalias vėžias.



Kaip lauko reklama veikiausiai atrodys 2021-aisias?


Tikriausiai visi galime 2020-uosius nurašyti kaip blogus metus. Ypač lauko reklamoje. Visų pirma, mes tikrai negalime tikėtis, jog visos tendencijos, kurios buvo aktualios šioje industrijoje prieš pandemiją, magiškai ims ir prigis iš naujo lyg niekur nieko. Užtikrinti galime būti tik tuo, kad COVID-19 faktiškai nuo pamatų pakeitė daugelį komercinių veiklų.


Lauko reklama prisikels naujam gyvenimui ir niekas tam nesutrukdys


Žmonės nėra sutverti mėnesių mėnesiais tūnoti namuose, tad pagaliau atėjus laikui nusiplėšti kaukes ir tęsti įprastą gyvenimą, jie turės kažkur išsilieti. Kaip jau galima nuspėti, kuo daugiau žmonių grįš į išorinį pasaulį, tuo turėsime daugiau galimybių su jais „bendrauti“. Kontaktų su realiu pasauliu vis daugės ir įmonės turėtų pradėti tam ruoštis kaip įmanoma ankščiau.


LED lauko ekranams rasis naujų galimybių mažesniuose miestuose


Pandemijos padarinius skaudžiausiai pajuto didmiesčiai. Viena iš priežasčių, kodėl taip nutiko, labai aiški – didesnis žmonių tankis. Kadangi karantino ribojimai skirtinguose miestuose panašu nebus vienodi, yra nemenka tikimybė, kad dalis jų greitu metu bus švelninami mažesniuose miestuose. Tokie karantino atlaisvinimai suteikia galimybę transliuoti reklamą prieš tai beveik neišnaudotuose reklamos plotuose, užuot sutelkę savo reklamines lėšas tik į didžiuosius miestus. Piksel savo ekranus turi Mažeikiuose, Marijampolėje ir Alytuje ir pandemijos metu teko pastebėti, kad sustabdytų kampanijų ten buvo mažiau.


Optimaliausi sprendimai


Su led ekranų plėtra (vien per paskutinius 2 metus Piksel įrengė 6 naujus ekranus) ir sparčiai besivystančiomis galimybėmis, reklamos planavimas visoje Lietuvoje ir kampanijos paleidimas dar niekada nebuvo toks paprastas. Lauko reklama visada bus solidus kanalas, tačiau jis turi daug daugiau potencialo, nei esame linkę manyti.


#laukoreklama #ledekranai #piksel #pikselekranai #videoekranai

  • Renatas Parojus

Reklama ekranuose tampa lengviau prieinama

Vis dar gajus stereotipas, kad lauko ekranuose reklamuotis gali tik didelį reklamos biudžetą turinčios įmonės. Tačiau tai viso labo yra mitas. Dabar, planuojant reklamą Piksel video ekranuose, ir išmintingai skirstant turimą biudžetą, galima pasiekti norimų tikslų su daug mažesnėmis sąnaudomis nei anksčiau.

Praėjo tie laikai, kai reklamą ekranuose užsakyti buvo galima tik planuojant dideles kampanijas, imant visus ekranus mieste ir minimum kelių savaičių laikotarpiui. Dabar Piksel ekranuose galite reklamuotis bet kuriame ekrane atskirai, pasirinkti valandas, dienas ar paros laiką tuomet, kai iš tikro to reikia.


Pvz., mūsų klientai, Caffeine, Kalvarijų g. ekrane reklamos kampanijos metu klipus rodė tik tuo metu, kuomet kavinėje buvo mažiausi srautai, o kavinės piko valandomis reklama nebuvo transliuojama.



Reklama ekranuose gali būti kūrybinga


Lauko ekranai yra ryškūs, traukia akį ir reklamos juose tiesiog neįmanoma nepastebėti. Bet, reikia vadovautis paprastomis taisyklėmis, nes lygiai taip pat svarbu ne tik ką reklamuosite, bet ir kokius dizaino sprendimus ir tekstus parinksite.


Ideliausiu atveju, Jūsų klipas turi fokusuotis į vieną pagrindinę žinutę ir būti sudarytas iš 3 pagrindinių elementų:

  • Gerai parinktas video arba nuotrauka;

  • Glaustas ir unikalus šūkis;

  • Įmonės pavadinimas/logo ir interneto svetainė;

Informacijai turi būti naudojama iki 7 žodžių. Įsitikinkite kad esmę suprasti užteks mažiau nei per 7 sekundes. Aplinkiniai žiūrintys į ekraną susitapatina su reklamuojamu produktu ar paslauga, todėl naudokite emocijas keliančius vaizdus, kuriuos žmonės lengvai įsimintų. Jeigu video klipas yra vien tik iš teksto, naudokite skirtingą šrifto dydį ir spalvas.


Ryškios spalvos arba juodos ir baltos spalvų derinys labiau pritraukia dėmesį nei mažo kontrastingumo spalvos. Naudodami ryškias, kontrastuojančias spalvas padidinsite skaitomumą, įsiminimą ir teksto matymo atstumą. Didelį ir paryškintą tekstą lengviau skaityti ir suprasti. Taip pat, didesnis tekstas ne tik palengvina skaitomumą, bet ir suteikia "energijos".


Reklama ekranuose yra lanksti.


Vienas iš aspektų, kuriuo reklama LED ekranuose pranašesnė nei paprasta statinė lauko reklama, yra tas, kad reklamos klipą video ekrane galite bet kada atnaujinti/pakeisti, pristabdyti arba vėl sugrąžinti į video ekranus. Tai trunka vos kelias minutes.

Viskas priklauso nuo Jūsų verslo situacijos. Pvz, vykdydami reklamos kampaniją jau pasiekėte rezultatų ir nebesuspėjate su pardavimais? Puiku, pristabdykime kampaniją. Galbūt nebeturite asortimente prekės kurią reklamuojate? Ne bėda, tiesiog pakeiskite reklamos klipą arba sustabdykime kampaniją.


Vienas iš tokios kampanijos pavyzdžių, PC Ozas reklamos kampanija, kuomet buvo reklamuojami Multikino kuponai užsisakiusiems maisto Oze. Nors kampanija buvo suplanuota savaitei, bet jau po 3 dienų ją sustabdėme, nes Multikino kuponų tiesiog nebeliko :)



#laukoreklama #ledekranai #piksel #pikselekranai #videoekranai

1
2

Adresas: J. Balčikonio g. 9, (Delta biurai), Vilnius. 

info@piksel.lt | +370 690 666 33

UAB "Videoarchitektai"