Norint efektyviai ir sėkmingai perduoti žinutę, svarbu tinkamai išnaudoti žodžius. Todėl labai svarbu kalbėti tinkama kalba. T.y. svarbu yra ne tik tai, ką sakote, bet ir tai, kaip tai sakote.


Šiame įraše papasakosiu apie pagrindinį dalyką, kuris svarbus siekiant kad Jūsų reklamą pastebėtų ir įsimintų kuo didesnis skaičius žmonių.


Reklamos kampanijas led ekranuose galima skirstyti į 2 tipus a) pardavimų skatinimas;

b) žinomumo didinimas;


Šiame tekste kalbėsiu apie pardavimų skatinimą (turbūt dažniausias reklamos tikslas). Darant reklaminę kampaniją per led ekranus, Jūsų klipas tikėtina pasieks nemažai žmonių, bet, jeigu nebus raginimo atlikti vieną ar kitą veiksmą, naudos iš to gali būti mažai.


RV (raginimas veikti) yra frazė, nurodanti žiūrinčiajam, kokių veiksmų jam imtis toliau. Tai leidžia matančius klipą paversti potencialiais klientais. Svarbiausia raginimo veikti dalis yra veiksmažodis, pvz., „registruokis“, „nuskaityk“, „pasinaudok“, „skambink“, „paskubėk“ inicijuojant veiksmą.


Veiksmažodžiai suaktyvina smegenų dalį, susijusią su motorine žieve, kontroliuojančia judėjimą/veiksmą. Dėl to raginantys veikti veiksmažodžiai sukelia didesnį poveikį, nei konkretūs daiktavardžiai. Juos naudojant klipe, padidės tikimybė, kad Jūsų reklama veiks taip kaip Jūs norite, kad veiktų.


RV turėtų būti skirtas asmeniškai jį skaitančiam asmeniui ir suaktyvinti atsaką. Suasmenintas RV paverčia potencialiais klientais 42 % daugiau žiūrėtojų nei bendrinis raginimas veikti. Šiuose „asmeniniuose“ veiksmuose naudojamos imperatyvios veiksmažodžių formos, pvz., „tu“, „Jūs“. Pavyzdžiui, reklamos klipe naudojant tekstą „Prisiregistruokite dabar, kad gautumėte 10% nuolaidos kodą“ turėsite geresnius rezultatus nei teskte „Prisiregistravus taikomas 10% nuolaida.


Ir pabaigai, šiek tiek šabloniškai, bet, atminkite, kuo daugiau dėmesio skirsite žinutei, tuo daugiau dėmesio sulauksite.


  • Renatas Parojus

Piksel ekranų tinklas vėl plečiasi. Šį kartą - Alytuje.

LED ekrano dydis - 5120 x 2880 mm


Sausio pradžioje Piksel video ekranų tinklas pasipildė nauju ekranu. Alytuje, Putinų ir Naujosios g. sankirtoje, šalia autobusų stoties ir PC "Maxima" Piksel įrengė naują LED ekraną. Video ekrano dydis 5120 mm x 2880 mm (14.74 kv.m.)


Reikalavimai:

  • Klipas - 480 x 270 pikselių;

  • Bet koks video formatas;

Daugiau informacijos: https://www.piksel.lt/video-ekranas-maxima

Lauko žiniasklaidos asociacija (OMA, Australija) šiandien pasidalino mokslinio tyrimo duomenimis, kurie rodo, kad reklama statiniuose stenduose ir led lauko ekranuose daro ilgalaikį įspūdį, užtenka vien trumpai žvilgtelėti.


Didžiausio tokio pobūdžio neuromokslinio tyrimo, kuriame yra daugiau nei milijonas duomenų, išvados rodo, kad statinė lauko reklama yra tokia pat efektyvi kaip 30 sekundžių radijo reklama ar 15 sekundžių televizijos klipas.


O reklama, matoma led lauko ekranuose, daro vidutiniškai 63% didesnį poveikį nei statinė lauko reklama.



„Mes ne tik pateikėme neginčijamą, mokslinį, poveikio pasąmonei įrodymą, bet ir parodėme, kad pakanka tik vieno žvilgsnio į vieną iš lauko reklamų, kad reklamos žinutė sukeltų emocinį atsaką, kuris lieka ilgalaikėje atmintyje", -sako OMA generalinė direktorė Charmaine Moldrich.


Dvejų metus trukęs mokslinis tyrimas, kurį atliko Melburne įsikūrusi neuromokslinių tyrimų bendrovė „Neuro-Insight“, naudojo akių sekimo ir smegenų vizualizavimo technologijas, kad analizuotų smegenų nervų atsaką žiūrint į lauko reklamą.


Tyrime dalyvavo daugiau nei 2000 žmonių ir buvo užfiksuotos jų reakcijos į daugiau nei 800 skirtingų lauko reklamos klipų ir maketų.


„Siekėme parodyti reklamuotojams ir reklamos agentūroms, kad jų kampanijos veikia ir kad jos palieka ilgalaikį įspūdį auditorijai, o tai neabejotinai turės įtakos būsimoms reklamos kampanijoms“, - sakė Moldrichas.

Adresas: J. Balčikonio g. 9, (Delta biurai), Vilnius. 

info@piksel.lt | +370 690 666 33

UAB "Videoarchitektai"