Adresas: J. Balčikonio g. 9, (Delta biurai), Vilnius. 

info@piksel.lt | +370 690 666 33

UAB "Videoarchitektai"

 
  • Renatas Parojus

Reklama ekranuose tampa lengviau prieinama

Vis dar gajus stereotipas, kad lauko ekranuose reklamuotis gali tik didelį reklamos biudžetą turinčios įmonės. Tačiau tai viso labo yra mitas. Dabar, planuojant reklamą Piksel video ekranuose, ir išmintingai skirstant turimą biudžetą, galima pasiekti norimų tikslų su daug mažesnėmis sąnaudomis nei anksčiau.

Praėjo tie laikai, kai reklamą ekranuose užsakyti buvo galima tik planuojant dideles kampanijas, imant visus ekranus mieste ir minimum kelių savaičių laikotarpiui. Dabar Piksel ekranuose galite reklamuotis bet kuriame ekrane atskirai, pasirinkti valandas, dienas ar paros laiką tuomet, kai iš tikro to reikia.


Pvz., mūsų klientai, Caffeine, Kalvarijų g. ekrane reklamos kampanijos metu klipus rodė tik tuo metu, kuomet kavinėje buvo mažiausi srautai, o kavinės piko valandomis reklama nebuvo transliuojama.



Reklama ekranuose gali būti kūrybinga


Lauko ekranai yra ryškūs, traukia akį ir reklamos juose tiesiog neįmanoma nepastebėti. Bet, reikia vadovautis paprastomis taisyklėmis, nes lygiai taip pat svarbu ne tik ką reklamuosite, bet ir kokius dizaino sprendimus ir tekstus parinksite.


Ideliausiu atveju, Jūsų klipas turi fokusuotis į vieną pagrindinę žinutę ir būti sudarytas iš 3 pagrindinių elementų:

  • Gerai parinktas video arba nuotrauka;

  • Glaustas ir unikalus šūkis;

  • Įmonės pavadinimas/logo ir interneto svetainė;

Informacijai turi būti naudojama iki 7 žodžių. Įsitikinkite kad esmę suprasti užteks mažiau nei per 7 sekundes. Aplinkiniai žiūrintys į ekraną susitapatina su reklamuojamu produktu ar paslauga, todėl naudokite emocijas keliančius vaizdus, kuriuos žmonės lengvai įsimintų. Jeigu video klipas yra vien tik iš teksto, naudokite skirtingą šrifto dydį ir spalvas.


Ryškios spalvos arba juodos ir baltos spalvų derinys labiau pritraukia dėmesį nei mažo kontrastingumo spalvos. Naudodami ryškias, kontrastuojančias spalvas padidinsite skaitomumą, įsiminimą ir teksto matymo atstumą. Didelį ir paryškintą tekstą lengviau skaityti ir suprasti. Taip pat, didesnis tekstas ne tik palengvina skaitomumą, bet ir suteikia "energijos".


Reklama ekranuose yra lanksti.


Vienas iš aspektų, kuriuo reklama LED ekranuose pranašesnė nei paprasta statinė lauko reklama, yra tas, kad reklamos klipą video ekrane galite bet kada atnaujinti/pakeisti, pristabdyti arba vėl sugrąžinti į video ekranus. Tai trunka vos kelias minutes.

Viskas priklauso nuo Jūsų verslo situacijos. Pvz, vykdydami reklamos kampaniją jau pasiekėte rezultatų ir nebesuspėjate su pardavimais? Puiku, pristabdykime kampaniją. Galbūt nebeturite asortimente prekės kurią reklamuojate? Ne bėda, tiesiog pakeiskite reklamos klipą arba sustabdykime kampaniją.


Vienas iš tokios kampanijos pavyzdžių, PC Ozas reklamos kampanija, kuomet buvo reklamuojami Multikino kuponai užsisakiusiems maisto Oze. Nors kampanija buvo suplanuota savaitei, bet jau po 3 dienų ją sustabdėme, nes Multikino kuponų tiesiog nebeliko :)



#laukoreklama #ledekranai #piksel #pikselekranai #videoekranai

  • Renatas Parojus

Kaip vartotojai kiekvieną dieną susiduriame su dešimtimis skirtingų reklamos kanalų. Ar tai būtų TV, radijas, soc. tinklai, reklama išmaniuosiuose ar lauko reklama.


Tai dirgiklių raizginys, kuris sukuria vieną galutinį rezultatą. Tačiau, kaip visada, susiduriame su problema, kad nėra aiškios metodologijos, kuriuos reklamos rezultatus priskirti kuriam kanalui ar kanalų deriniui.


LED ekranai yra viešojo gyvenimo dalis. Jie turi plačią auditoriją ir vienintelis ekranų minusas – jie rodo nesuasmenintas reklamas, t.y. rodo reklamą visiems. Tuo tarpu reklama mobiliuosiuose naudojama rodant suasmenintas reklamas, taikant pagal konkrečias auditorijas ir renkant aktualius reklamos įtraukimo bei apsilankymo parduotuvėje duomenis.


Reklama ekranuose ir mobilioji reklama papildo vienas kitą


Reklama ekranuose ir mobilioji reklama - dvi tos pačios medalio pusės. Drąsiai galime teigti, kad lauko ekranai ir reklama išmaniuosiuose įrenginiuose papildo vienas kitą ir gali būti itin veiksminga priemonė, kai yra tinkamai naudojama kartu.


Žmogaus smegenims reikia maždaug 400 milisekundžių, kad suprastų reklamą rodomą mobiliajame telefone, taigi, reklama turėtų būti itin tiksli, paveiki, ir kažkur matyta.


Tą galite pasiekti darydami vienodas reklamos kampanijas (dizaino ir žinutės prasme), tiek lauko reklamoje, tiek išmaniajame, tiek socialiniuose tinkluose ir pan.


Atlikti tyrimai rodo, kad sujungus lauko video reklamą ir reklamą išmaniajame, apsilankymai fizinėse parduotuvėse padidėja 2,5 karto, palyginti su kampanijomis, kuomet šie kanalai naudojami atskirai.



#laukoreklama #ledekranai #piksel #pikselekranai

  • Renatas Parojus

Tyrimų bendrovės MFour“ apklausa (JAV) rodo, kad lauko reklama yra vertinama kaip patikimesnė ir tinkamesnė lyginant su reklama kitose platformose.


Tyrimų laikotarpis - spalio 28 - lapkričio 5 d.

Daugiau nei pusė JAV vartotojų (58%) teigia, kad jiems patinka būti lauke šiomis dienomis, o 54% jų teigia, kad buvimas lauke yra jų planuose. Tokie duomenys gauti tyrimų bendrovei „MFour“ laikotarpiu nuo spalio 28 d. iki lapkričio 5 d. atlikus tyrimą tyrimų bendrovės mobilioje grupėje, kurioje yra daugiau nei 2,5 milijono vartotojų. Tyrimas yra pagrįstas atsakymais, kuriuos pateikė 2000 suaugusių asmenų, ir jis yra orientuotas į JAV gyventojus.


Remiantis vartotojų bendru teigiamu jausmu kalbant apie buvimą ne namie, apklausos metu taip pat nustatyta, kad lauko reklama buvo vertinama, kaip patikimesnė ir aktualesnė lyginant su reklama kitose platformose. 58% respondentų nurodė, kad labai tikėtina arba tikėtina, kad jie patikės informacija, kuri yra perteikiama lauko reklamoje. Antroje vietoje šiuo aspektu jie nurodė per televiziją transliuojamą reklamą (55%), po to seka reklama socialinės žiniasklaidos priemonėmis. O reklamą kompiuterinėmis priemonėmis jie įvardijo, kaip mažiausiai patikimą (34%). Bendrovės „Vistar Media“ 2019 metų vasarą atlikta apklausa atskleidė, kad 50% vartotojų lauko reklamą vertina, kaip pačią patikimiausią.


Taip pat 71% vartotojų teigia, kad jie pasikliauja informacija, kuri yra rodoma lauko ekranuose – didžiausias teigiamas procentas iš visų žiniasklaidos kanalų, sutinkamų tyrime. Be to, 82% respondentų teigė, kad jie tikėtųsi pamatyti panašią informaciją kitoje lauko aplinkoje, ir tai yra 10% didesnis rodiklis lyginant su pasisakymais apie informacijos perteikimą ne lauko aplinkoje (72%).

T.y. mes matome vartotojus, kurie nors ir supranta būtinybę būti saugiems, bet kurie džiaugiasi galėdami būti lauke. Toks pozityvumas ir visuotinis mėgavimasis buvimu ne namie skatina didelį vartotojų imlumą reklamai, kurią jie mato lauke, lyginant su reklama, kurią jie sieja su buvimu namuose.


Tyrimo metu taip pat nustatyta:

  • 82% respondentų pageidautų pamatyti panašią informaciją kitoje ne namų aplinkoje, ir toks rodiklis yra žymiai didesnis lyginant su respondentų, kurie palaiko reklamą namų aplinkoje, grupės rodikliu (72%).

  • Respondentai parodė didesnį palankumą kontekstinei aplinkai, kurioje buvo demonstruojama lauko reklama (88% respondentų patinka lauko ekranuose rodoma reklama) nei namų aplinkai (83%).

#laukoreklama #ledekranai #piksel #pikselekranai

1
2