• Renatas Parojus

Lauko reklama po-pandeminiame pasaulyje

Atnaujinta: vas 20

Keli faktoriai formuosiantys lauko reklamą.

Atėjo laikas pakalbėti apie tendencijas. Nors, spėlioti tokiu metu, kai visas pasaulis skendi nežinioje, o didžioji dalis jo yra sukaustyta įvairiausių griežtumų ribojimais, atrodo nelabai logiška.


Šiaip ar taip. Kad ir kas atsitiko praeitais, išbandymų kupinais metais, tai buvo puikus kantrybės išbandymas. Pandemijai nuspaudus stabdžių pedalą, teko stabtelėti ir mums. Didžioji dalis agentūrinių klientų stabdė savo reklamos kampanijas viena po kitos. Eterį bandėme užpildyti (kaip ir visi lauko reklamos žaidėjai) COVID žinutėmis ir padėkomis medikams ar remdami įvairiausias paramos iniciatyvas.


Bet, net ir tokiu momentu, Piksel visgi matė šviesą tunelio gale ir turėjo galimybę permąstyti kaip atrodys skaitmeninė lauko reklama po pandemijos. Galbūt nepateiksime jokių didelių įžvalgų, tačiau nubrėšime kertines jėgas, kurios praėjusiais metais vertė skaitmeninę lauko reklamą rusenti ir laukti progos įsiliepsnoti, vos tik viskas stos į normalias vėžias.



Kaip lauko reklama veikiausiai atrodys 2021-aisias?


Tikriausiai visi galime 2020-uosius nurašyti kaip blogus metus. Ypač lauko reklamoje. Visų pirma, mes tikrai negalime tikėtis, jog visos tendencijos, kurios buvo aktualios šioje industrijoje prieš pandemiją, magiškai ims ir prigis iš naujo lyg niekur nieko. Užtikrinti galime būti tik tuo, kad COVID-19 faktiškai nuo pamatų pakeitė daugelį komercinių veiklų.


Lauko reklama prisikels naujam gyvenimui ir niekas tam nesutrukdys


Žmonės nėra sutverti mėnesių mėnesiais tūnoti namuose, tad pagaliau atėjus laikui nusiplėšti kaukes ir tęsti įprastą gyvenimą, jie turės kažkur išsilieti. Kaip jau galima nuspėti, kuo daugiau žmonių grįš į išorinį pasaulį, tuo turėsime daugiau galimybių su jais „bendrauti“. Kontaktų su realiu pasauliu vis daugės ir įmonės turėtų pradėti tam ruoštis kaip įmanoma ankščiau.


LED lauko ekranams rasis naujų galimybių mažesniuose miestuose


Pandemijos padarinius skaudžiausiai pajuto didmiesčiai. Viena iš priežasčių, kodėl taip nutiko, labai aiški – didesnis žmonių tankis. Kadangi karantino ribojimai skirtinguose miestuose panašu nebus vienodi, yra nemenka tikimybė, kad dalis jų greitu metu bus švelninami mažesniuose miestuose. Tokie karantino atlaisvinimai suteikia galimybę transliuoti reklamą prieš tai beveik neišnaudotuose reklamos plotuose, užuot sutelkę savo reklamines lėšas tik į didžiuosius miestus. Piksel savo ekranus turi Mažeikiuose, Marijampolėje ir Alytuje ir pandemijos metu teko pastebėti, kad sustabdytų kampanijų ten buvo mažiau.


Optimaliausi sprendimai


Su led ekranų plėtra (vien per paskutinius 2 metus Piksel įrengė 6 naujus ekranus) ir sparčiai besivystančiomis galimybėmis, reklamos planavimas visoje Lietuvoje ir kampanijos paleidimas dar niekada nebuvo toks paprastas. Lauko reklama visada bus solidus kanalas, tačiau jis turi daug daugiau potencialo, nei esame linkę manyti.


#laukoreklama #ledekranai #piksel #pikselekranai #videoekranai

Peržiūrų: 3Komentarų: 0

Adresas: J. Balčikonio g. 9, (Delta biurai), Vilnius. 

info@piksel.lt | +370 690 666 33

UAB "Videoarchitektai"