• Renatas Parojus

88 % žmonių patinka lauko ekranuose matoma reklama

Atnaujinta: 2020 m. lapkričio 24 d.

Tyrimų bendrovės MFour“ apklausa (JAV) rodo, kad lauko reklama yra vertinama kaip patikimesnė ir tinkamesnė lyginant su reklama kitose platformose.


Tyrimų laikotarpis - spalio 28 - lapkričio 5 d.

Daugiau nei pusė JAV vartotojų (58%) teigia, kad jiems patinka būti lauke šiomis dienomis, o 54% jų teigia, kad buvimas lauke yra jų planuose. Tokie duomenys gauti tyrimų bendrovei „MFour“ laikotarpiu nuo spalio 28 d. iki lapkričio 5 d. atlikus tyrimą tyrimų bendrovės mobilioje grupėje, kurioje yra daugiau nei 2,5 milijono vartotojų. Tyrimas yra pagrįstas atsakymais, kuriuos pateikė 2000 suaugusių asmenų, ir jis yra orientuotas į JAV gyventojus.


Remiantis vartotojų bendru teigiamu jausmu kalbant apie buvimą ne namie, apklausos metu taip pat nustatyta, kad lauko reklama buvo vertinama, kaip patikimesnė ir aktualesnė lyginant su reklama kitose platformose. 58% respondentų nurodė, kad labai tikėtina arba tikėtina, kad jie patikės informacija, kuri yra perteikiama lauko reklamoje. Antroje vietoje šiuo aspektu jie nurodė per televiziją transliuojamą reklamą (55%), po to seka reklama socialinės žiniasklaidos priemonėmis. O reklamą kompiuterinėmis priemonėmis jie įvardijo, kaip mažiausiai patikimą (34%). Bendrovės „Vistar Media“ 2019 metų vasarą atlikta apklausa atskleidė, kad 50% vartotojų lauko reklamą vertina, kaip pačią patikimiausią.


Taip pat 71% vartotojų teigia, kad jie pasikliauja informacija, kuri yra rodoma lauko ekranuose – didžiausias teigiamas procentas iš visų žiniasklaidos kanalų, sutinkamų tyrime. Be to, 82% respondentų teigė, kad jie tikėtųsi pamatyti panašią informaciją kitoje lauko aplinkoje, ir tai yra 10% didesnis rodiklis lyginant su pasisakymais apie informacijos perteikimą ne lauko aplinkoje (72%).

T.y. mes matome vartotojus, kurie nors ir supranta būtinybę būti saugiems, bet kurie džiaugiasi galėdami būti lauke. Toks pozityvumas ir visuotinis mėgavimasis buvimu ne namie skatina didelį vartotojų imlumą reklamai, kurią jie mato lauke, lyginant su reklama, kurią jie sieja su buvimu namuose.


Tyrimo metu taip pat nustatyta:

  • 82% respondentų pageidautų pamatyti panašią informaciją kitoje ne namų aplinkoje, ir toks rodiklis yra žymiai didesnis lyginant su respondentų, kurie palaiko reklamą namų aplinkoje, grupės rodikliu (72%).

  • Respondentai parodė didesnį palankumą kontekstinei aplinkai, kurioje buvo demonstruojama lauko reklama (88% respondentų patinka lauko ekranuose rodoma reklama) nei namų aplinkai (83%).

#laukoreklama #ledekranai #piksel #pikselekranai

Peržiūrų: 31Komentarų: 0

Adresas: J. Balčikonio g. 9, (Delta biurai), Vilnius. 

info@piksel.lt | +370 690 666 33

UAB "Videoarchitektai"