Adresas: J. Balčikonio g. 9, (Delta biurai), Vilnius. 

info@piksel.lt | +370 690 666 33

UAB "Videoarchitektai"

 
  • Renatas Parojus

Kaip padidinti reklamos efektyvumą?

Kaip vartotojai kiekvieną dieną susiduriame su dešimtimis skirtingų reklamos kanalų. Ar tai būtų TV, radijas, soc. tinklai, reklama išmaniuosiuose ar lauko reklama.


Tai dirgiklių raizginys, kuris sukuria vieną galutinį rezultatą. Tačiau, kaip visada, susiduriame su problema, kad nėra aiškios metodologijos, kuriuos reklamos rezultatus priskirti kuriam kanalui ar kanalų deriniui.


LED ekranai yra viešojo gyvenimo dalis. Jie turi plačią auditoriją ir vienintelis ekranų minusas – jie rodo nesuasmenintas reklamas, t.y. rodo reklamą visiems. Tuo tarpu reklama mobiliuosiuose naudojama rodant suasmenintas reklamas, taikant pagal konkrečias auditorijas ir renkant aktualius reklamos įtraukimo bei apsilankymo parduotuvėje duomenis.


Reklama ekranuose ir mobilioji reklama papildo vienas kitą


Reklama ekranuose ir mobilioji reklama - dvi tos pačios medalio pusės. Drąsiai galime teigti, kad lauko ekranai ir reklama išmaniuosiuose įrenginiuose papildo vienas kitą ir gali būti itin veiksminga priemonė, kai yra tinkamai naudojama kartu.


Žmogaus smegenims reikia maždaug 400 milisekundžių, kad suprastų reklamą rodomą mobiliajame telefone, taigi, reklama turėtų būti itin tiksli, paveiki, ir kažkur matyta.


Tą galite pasiekti darydami vienodas reklamos kampanijas (dizaino ir žinutės prasme), tiek lauko reklamoje, tiek išmaniajame, tiek socialiniuose tinkluose ir pan.


Atlikti tyrimai rodo, kad sujungus lauko video reklamą ir reklamą išmaniajame, apsilankymai fizinėse parduotuvėse padidėja 2,5 karto, palyginti su kampanijomis, kuomet šie kanalai naudojami atskirai.



#laukoreklama #ledekranai #piksel #pikselekranai

Peržiūrų: 4Komentarų: 0